نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3414
-
الف
+

آخرین وضعیت بازیگر سریال های طنز آی فیلم 2 پس از ابتلا به کرونا

«مجید صالحی» بازیگر و کارگردان مشهور سینما و تلویزیون ایران برای دومین بار به بیماری کرونا مبتلا شد.

به گزارش آی فیلم 2، همسر «مجید صالحی» بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در صفحه مجازی اش از آخرین وضعیت وی پس از ابتلا به کرونا خبر داد.

مجید صالحی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران که تجربه کارگردانی نیز دارد برای دومین بار به بیماری کرونا مبتلا شد. این هنرمند در حوت(اسفند)  سال گذشته برای اولین بار خبر از ابتلایش به ویروس کرونا داد و پس از شیوع ویروس دلتا کرونا، بار دیگر به این بیماری دچار شد.

صالحی یکی از بازیگران سریال «ساخت ایران 3» به کارگردانی «بهمن گودرزی» است که در کنار «امین حیایی» ایفای نقش می کند. فلمبرداری این سریال از روزهای قبل آغاز شده و بازیگران مقابل کمره قرار گرفته اند.

این درحالی است که همزمان با وخیم شدن وضعیت اوضاع کرونا در ایران، روند واکسیناسیون در این کشور به سرعت در حال انجام است.

«مجید صالحی» متولد 26 سنبله(شهریور) 1354 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر، کارگردان و نویسنده‌ تیاتر، سینما و تلویزیون می باشد که از رشته‌ بازیگری و کارگردانی تیاتر از دانشگاه فارغ شده است.

وی از سن هجده سالگی با اشتراک در دوره های بازیگری استاد «حمید سمندریان»، این حرفه را به طور جدی دنبال نمود و فعالیت هنری‌اش را با بازی در تیاتر آغاز کرد.

در سال 1372 با بازی در فلم «چشم شیطان» به کارگردانی حسن هدایت، قدم به عرصه‌ سینما گذاشت و سپس به تلویزیون راه یافت.

اولین تجربه حرفوی آقای صالحی با تلویزیون از سال 1376  با سریال «سیب خنده» به کارگردانی رضا عطاران شروع شد و در سال1377 وقتی 23 ساله بود با سریال «مجید دلبندم» به شهرت رسید.

 «قطار ابدی» (1379)، «خانه پدری» (1379)، «زیر آسمان شهر» (1380)، «کوچه‌ی اقاقیا» (1382)، «خوش‌رکاب» (1382)، «خوش غیرت» (1384)، «ترش و شیرین» (1385)، «عید امسال» (1387)، «بیدار باش» (1391)، «باغ سرهنگ» (1392)، «مدینه» (1393) و «آرام می گیریم» (1395) از دیگر آثار تلویزیونی مجید صالحی می باشد.

صالحی همراه با بازیگری، به عنوان نویسنده و کارگردان نیز فعال است و کارگردانی سریال هایی چون «آشتی‌کنان» (1382)، «سه در چهار» (1387) و «موج و صخره» (1389)؛ و تله‌ فلم های «میش» (1388) و «نیش» (1391) را در کارنامه هنری‌اش دارد. 

گفتنی است تا کنون سریال های «سه در چهار»، «مدینه»، «زیر آسمان شهر 2»، «آرام میگیریم»، «خوش غیرت»، «خوش رکاب»، «ترش و شیرین»، «مجید دلبندم»، «کوچه اقاقیا»، «خانه پدری » و برنامه «سیب خنده» با هنرنمایی «مجید صالحی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

ابتلای «مجید صالحی« به کرونا و حلالیت طلبیدن از مردم

«مجید صالحی» با فلم سینمایی «زیر نظر» به سینماها می آید

کمیدین نامدار ایرانی یک سریال کمیدی می سازد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر